Gwarantuję, że napisany przeze mnie element pracy licencjackiej lub magisterskiej z pedagogiki spełni poniższe wymagania:
Gwarantuję, że napisany przeze mnie element pracy licencjackiej lub magisterskiej z pedagogiki spełni poniższe wymagania:
- W teorii szeroko omówię poszczególne zagadnienia.
- Praca będzie zgodna ze standardami wyznaczonymi przez daną uczelnię.
- Praca będzie oparta o aktualną literaturę przedmiotu
- Praca będzie zawierała: część teoretyczną, metodologię badań własnych oraz ich wyniki
- Przygotuję graficzne przedstawienie wyników i dokonam ich omówienia.
- Sformułuję własne wnioski na dany temat.
- Praca będzie wolna od plagiatu i poprawna pod kątem językowym.
Wszystkie poprawki promotora wykonywane są bez dodatkowych opłat, w terminie do 8 dni.
Charakterystyka pracy magisterskiej z pedagogiki
Praca magisterska z pedagogiki podobnie jak na przykład praca magisterska z psychologii składa się z części teoretycznej i analitycznej. Jednak między praca dyplomową z psychologii a pedagogiki można zarysować kilka znaczących różnic. Po pierwsze praca z pedagogiki nie musi być zgodna ze standardami APA, ale z wytycznymi danej uczelni. Po drugie można wytyczyć kilka ważnych różnic w zakresie badań pedagogicznych i psychologicznych.
Testy stosowane przez psychologów bardzo często są znormalizowane i zarezerwowane tylko dla psychologów, studentów psychologii oraz osób specjalnie przeszkolonych w zakresie ich stosowania. W badaniach z zakresu pedagogiki bardzo często stosuje się natomiast ankietę własną oraz badanie dokumentacji danej instytucji.
Testy stosowane przez psychologów bardzo często są znormalizowane i zarezerwowane tylko dla psychologów, studentów psychologii oraz osób specjalnie przeszkolonych w zakresie ich stosowania. W badaniach z zakresu pedagogiki bardzo często stosuje się natomiast ankietę własną oraz badanie dokumentacji danej instytucji.
Dość często wykorzystuje się również takie metody jak obserwacja oraz wywiad. Badania z zakresu pedagogiki znacznie częściej mają charakter jakościowy – czyli dotyczą np. efektywności działania danej placówki wychowawczo-opiekuńczej.
Część teoretyczna pracy zawiera najczęściej definicje kluczowych dla pracy pojęć, opis funkcjonowania wybranej do badań grupy w zakresie określonych elementów np. funkcjonowanie emocjonalne dzieci w wieku przedszkolnym oraz opis określonych metod pedagogicznych, wychowawczych lub terapeutycznych np. bajkoterapii.
W pracach z pedagogiki promotorzy najczęściej oczekują, że ankieta własna zostanie skonstruowana w oparciu o określone wskaźniki. Np. wskaźnikiem zmiennej jakość snu mogą być:
- samodzielne wybudzenie
- ilość przebudzeń w nocy
- subiektywne poczucie wyspania
- długość snu w godzinach
Plan pracy magisterskiej i licencjackiej z pedagogiki
Poniżej przykładowe plany prac magisterskich z pedagogiki:
Temat: Rola asystenta rodziny w pomocy społecznej
SPIS TREŚCI
STRESZCZENIE
WSTĘP
ROZDZIAŁ I. POMOC SPOŁECZNA-CHARAKTERYSTYKA
- 1.1. Definicja pomocy społecznej
- 1.2. Cele pomocy społecznej
- 1.3. Zadania pomocy społecznej
- 1.4. Organizacja pomocy społecznej
- 1.5. Formy udzielanej pomocy 1.6. Pomoc na rzecz rodziny
ROZDZIAŁ II. CHARAKTERYSTYKA ASYSTENTA RODZINY
- 2.1. Pojęcie asystenta rodzin
- 2.2. Rola asystenta rodziny
- 2.3. Funkcje asystenta rodziny
- 2.4. Zadania asystenta rodziny
- 2.5. Kwalifikacje asystenta rodziny
- 2.6. Współpraca asystenta z rodzina oraz służbami wspierającymi
ROZDZIAŁ III. METODOLOGICZNE ZAŁOŻENIA BADAŃ WŁASNYCH
- 3.1. Przedmiot i cel badań
- 3.2. Problematyka badań
- 3.3. Metody, techniki oraz narzędzia badawcze
- 3.4. Organizacja i przebieg badań
ROZDZIAŁ IV. ANALIZA WYNIKÓW WŁASNYCH BADAŃ
- 4.1. Charakterystyka osób badanych
- 4.2. Studium przypadku
- 4.3. Analiza jakościowa wyników badań
- 4.4. Wnioski z badań
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
Temat: Aspiracje rodziców a zajęcia dodatkowe
SPIS TREŚCI
STRESZCZENIE
WSTĘP
Rozdział I. Analiza literatury przedmiotu
- 1.1. Charakterystyka okresu wczesnego i średniego dorastania
- 1.2. Pojęcie i klasyfikacja aspiracji
- 1.3. Uwarunkowania aspiracji
- 1.4. Aspiracje rodziców względem dzieci
Rozdział II. Metodologia badań własnych
- 2.1. Przedmiot i cel badań
- 2.2. Problemy i hipotezy badawcze
- 2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
Rozdział III. Aspiracje rodziców a zajęcia dodatkowe u dzieciuczęszczających do klas IV-VIII szkół podstawowych
- 3.1. Organizacja badań
- 3.2. Charakterystyka badanych
- 3.3. Prezentacja i analiza wynków badań własnych
- 3.4. Dyskusja wyników
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
Temat: Wpływ bajek i baśni na rozwój emocjonalny dzieci w wieku przedszkolnymu
SPIS TREŚCI
STRESZCZENIE
WSTĘP
Rozdział I. Analiza teoretyczna ważniejszych zagadnień związanych z tematem pracy
- 1.1 Bajka i baśń- terminologia oraz geneza pojęć
- 1.2 Baśń oraz bajka w konwencji filmowej
- 1.3 Rodzaje bajek i baśni 1.4 Znaczenie bajek i baśni
Rozdział II. Charakterystyka dziecka w wieku przedszkolnym
- 2.1 Rozwój fizyczny
- 2.2 Rozwój poznawczy
- 2.3 Rozwój emocjonalny
Rozdział III. Metodologia badań własnych
- 3.1 Przedmiot i cel badań
- 3.2 Problemy i hipotezy badawcze
- 3.3 Metody, techniki i narzędzia badawcze
- 3.4 Organizacja i przebieg badań
Rozdział IV. Analiza wyników badań własnych
- 4.1 Znaczenie bajek i baśni dla rozwoju emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym w świadomości nauczycieli
- 4.2 Znaczenie bajek i baśni dla rozwoju emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym w świadomości rodziców
- 4.3 Zastosowanie bajek i baśni celem rozwoju emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym w praktyce wychowania przedszkolnego
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
Temat: Wpływ pobudzenia na oceny na wymiarach ciepła i kompetencji
SPIS TREŚCI
STRESZCZENIE
WSTĘP
Rozdział I. Słowo wstępne Rozdział II. Dwusystemowe modele umysłu
- 2.1. Taksonomia ludzkich emocji
- 2.2. Wymiary ocen społecznych – ciepło i kompetencja
- 2.2.1. Sprawczość i wspólnotowość w postrzeganiu
Rozdział III. Paradygmat zadań ambiwalentnych Rozdział IV. Problematyka badań własnych
Rozdział IV. Metoda
- 5.1. Osoby badane
- 5.2. Aparatura
Rozdział IV. Wyniki
Rozdział IV. Dyskusja
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
Temat: Rola gier i zabaw w rozwoju motorycznym dzieci w wieku przedszkolnym
SPIS TREŚCI
STRESZCZENIE
WSTĘP
Rozdział I. Rola aktywności motorycznej w rozwoju dziecka
- 1.1. Definicja aktywności i sprawności dziecka przedszkolnego
- 1.1.1. Aktywność sportowa
- 1.1.2. Sprawność
- 1.2. Zabawy ruchowe
- 1.2.1. Definicja zabawy
- 1.2.2. Rodzaje zabaw
- 1.2.3. Zabawy i gry ruchowe
- 1.2.4. Rodzaje zabaw ruchowych
- 1.3. Rola i znaczenie zabaw ruchowych
- 1.4. Działania nauczyciela wspierające rozwój aktywności i sprawności fizycznej dziecka
Rozdział II. Wybrane metody rozwijania aktywności ruchowej w wieku przedszkolnym
- 2.1. Metoda Carla Orffa
- 2.2. Gimnastyka twórcza Kniessów
- 2.3. Gimnastyka twórcza Rudolfa Labana
- 2.4. Metoda opowieści ruchowej J. G. Thulina
Rozdział III. Wybrane aspekty rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym
- 3.1. Znaczenie edukacji przedszkolnej dla rozwoju jednostki
- 3.2. Rozwój ruchowy dziecka w okresie przedszkolnym
- 3.3. Rozwój fizyczny i motoryczny
- 3.3.1. Rozwój fizyczny
- 3.3.2. Rozwój motoryczny
- 3.4. Cechy fizyczne i motoryczne
- 3.5. Sprawność ruchowa (motoryka duża)
- 3.6. Sprawność manualna (motoryka mała)
- 3.7. Przykład scenariusza zabaw
Rozdział IV. Metodologia badań własnych
- 4.1. Cel i przedmiot badań
- 4.2. Problemy i hipotezy badawcze
- 4.3. Opis metod i technik badań
- 4.4. Teren i organizacja badań
- 4.5. Charakterystyka grupy badawczej
- 4.6. Organizacja badań
Rozdział V. Wyniki i analiza przeprowadzonych badań
Rozdział VI. Wnioski i zalecenia dla praktyki pedagogicznej
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
Nadal Potrzebujesz
POMOCY W PISANIU ?
Nazywam się Dorota Wrona. Moją misją jest pomoc studentom. Skorzystaj z ponad 25 lat doświadczenia w pisaniu i redakcji tekstów naukowych
Umów się na darmowe konsultacje